Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

wtorek, 16 września 2014

Zakładka do Książki

Witam Wszystkich!
Dzisiaj mam zaszczyt zaprezentować swoją ostatnią pracę. Mimo,że ostatnio u mnie za oknem pojawiło się ciepłe słońce to i tak duchem już jestem w nastroju Jesiennym. Wspólnie z Mężem długie wieczory wypełniamy czytaniem książek. I dlatego też postanowiłam zrobić nową zakładkę.Mam nadzieję,że wam się spodoba.






Użyty stempelek:



Możecie go zdobyć klikając TU

Pozdrawiam cieplutko:)

6 komentarzy:

Mój świat kolorów pisze...

Rzeczywiście powiało jesienią! świetna zakładka! Pozdrawiam serdecznie :)

Unknown pisze...

Piękna zakładka :-)

Eliza Art pisze...

Bardzo oryginalna, pięknie poskładana. Pozdrawiam

inspiracjemarty.blogspot.com pisze...

Szymko rewelacyjna zakładka:)

Honorata pisze...

Kochana, świetną zakładkę zrobiłaś, pozdrawiam serdecznie :-)

Renata pisze...

śliczna i bardzo oryginalna zakładka:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...